ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі
11 Квітня 2018

D:\иаа\Світло надії\шапка.jpg

11.04.2018 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуємісцевузакупівлю продовольчих товарів.


Предмет закупівлі: продовольчі товари (перелік, найменування, та ін. тех. характеристики у (Додатку 2)

Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється за проектом:  Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів  ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та інші.


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою)


Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг


Щомісячно з квітня по грудень 2018 року

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання продовольчих товарів.

№ П/П


ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2

Додаток 2

(з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик)

2.

Безготівковий розрахунок

Тендерна пропозиція

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору)

Тендерна пропозиція

4.

Відпуск товарів без ПДВ

Тендерна пропозиція. Довідка довільної форми для організацій платників ПДВ

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника

Тендерна пропозиція



№ П/П


ОБОВ’ЯЗКОВІ КВІЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

 1.

Право на здійснення підприємницької діяльності


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні

характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими

за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та  орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.


Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 2!

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:


1. Заповнений Додаток 1,2 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.

2.  Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).


3.  Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з  п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір  співпрацювати з ПДВ).

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Гордійчук Наталія, вул. С. Петлюри, 28 а.

Моб. 0953492996

Тел./факс.(0532) 60-60-81

e-mail: office@lightofhope.com.ua


Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:


  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.


  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).


  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.


  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.


  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття  тендерної пропозицій.

  1. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.


  1. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора  допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.


  1. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з9 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.




Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

« 18 » квітня 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ МІСЦЕВОЇ ЗАКУПІВЛІ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«18» квітня 2018 р, о 10 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна, 36038,м. Полтава,

вул. Симона Петлюри, 28а.


До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.




Методика обрання переможця процедури закупівлі. Спочатку серед поданих комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора місцевої закупівлі обирається Тендерна пропозиція за найнижчою ціною та учасник, який подав таку Комерційну пропозицію, оголошується переможцем місцевої закупівлі.



Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття комерційних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у комерційних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.




















________________________________________

1 Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.

2 Тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки