06.11.2020 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю ноутбуків та багатофункціональних пристроїв у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки».
Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
листопад-грудень 2020 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло Надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання ноутбуків та БФП.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція. |
4. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника. |
Цінова пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності. |
· Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; · Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку; · Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.; · Копія Статуту (для юридичних осіб). |
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
· Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
· Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
· Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Або на електронну пошту: irina.efimova@lightofhope.com.ua
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«20» листопада 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
08 Липня 2020
12 Червня 2020
04 Травня 2020
17 Березня 2020