ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі на обрання постачальника з оренди обладнання та забезпечення трансляції заходу
01 Грудня 2020

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю на обрання постачальника з оренди обладнання та забезпечення трансляції заходу у межах

«Ініціативи секторальної підтримки громадянського суспільства України», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.

Предмет закупівлі:

·  Не менше 3 камер.

·  Забезпечення відео зйомки камерами професійного класу, з характеристиками не нижче ніж: формат 1080@50i, розмір матриці не менше ніж ½, zoom об’єктив кратністю не менше ніж 20x, відеовихід HDMI – 2 шт.

·  Забезпечення відео зйомки камерою DSLR з ширококутним об’єктивом та відео виходом HD-SDI або аналог для встановлення на операторський кран – 1 шт.

·  Забезпечення зведення відеосигналів за допомогою відео мікшеру з характеристиками не нижче ніж: Відеовходів HDMI, не менше ніж 2, відеовиходів HDMI, не менше ніж 1.

·  Забезпечення якісного звукозапису та оброблення звуку для його покращення та нормалізації до RMS -10db, Allen&Heath QU16 або аналог.

·  Забезпечення відтворення відеороликів та заставки для трансляції за допомогою PLAYOUT з відео виходом HD-SDI.

·  Забезпечення транскодування зведеного аудіо та відео сигналу для трансляції на веб вузли facebook.com належної якості з характеристиками не нижче: codec: h264, videobitrate: 6000bps, resolution: 1920x1080, fps: 50p, audiobitrate: 256.

·  Для забезпечення якісного запису аудіо сигналу необхідна радіосистема Sennheiser EW100, або аналог, не менше 2шт.

·  Забезпечення зони зйомки, професійним світловим обладнанням типу ShowtecMultiPar (575W HPL barndoor+4lenses)  6шт, або аналог.

·  Для виводу зображення трансляції, необхідно забезпечити телевізором діагоналлю 65 дюймів на стійці, KIVI 65U700GU або аналог, 2шт.

·  Для виводу таймеру часу необхідно забезпечити пристроем виводу, діагоналлю не менше, 17 дюймів 1шт.

·  Для відтворення аудіо сигналу необхідна аудіо система dB Technologies INGENIA IG4T, або аналог, 2шт.

·  Організація безперебійної роботи онлайн-платформи відеоконференцзв’язку (Zoom або аналог) для забезпечення проведення тематичних доповідей основними спікерами та для з’єднання основних спікерів та учасників обговорення тем.

·  Забезпечення професійної студійної відеотрансляції спікерів у реальному часі з використанням 3-ох камер.

·  Забезпечення професійного звукозапису спікерів у реальному часі, з наданням окремого мікрофону кожному спікеру.

·  Розробка відео фільму на основі відзнятого матеріалу.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

17 грудня 2020 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло Надії»).

Захід буде проводиться у конференц-залі бізнес центра за адресою: м. Полтава, Котляревського, 22.

Години проведення: з 9:00 до 18:30 за Київським часом (уточнює організатор закупівлі).

Вартість предмету закупівлі Виконавець повинен розрахувати з урахуванням всіх загальнообов’язкових платежів, податків та зборів, транспортування, монтажу, демонтажу обладнання.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та оренди обладнання та забезпечення трансляції заходу.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на  Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

2.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

3.  Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Катерина Рижкова-Сєбєлєва, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб. 0990672973.

Тел./факс. (0532) 60-60-81.

e-mail: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год.00 хв.  до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.

Або на електронну пошту: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«08» грудня 2020 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.