До УВАГИ! Пам’ятка про права клієнта
25 Січня 2021

До УВАГИ! 

Пам’ятка

Права клієнта

На цьому сайті Ви можете отримати послуги з індексного тестування, які повинні бути:

  • Добровільними (Вам мають надати усю інформацію щодо переваг та ризиків послуг з індексного тестування, які пропонуються на цьому сайті, отже Ви зможете прийняти виважене рішення щодо згоди на отримання даних послуг. Ви можете відмовитися від послуг з індексного тестування, в разі, якщо Ви не хочете  їх отримувати).


  • Вільними від примусу (відмова від послуг з індексного тестування не вплине на Ваше право отримати будь-який інший вид послуг в цьому медичному закладі або сайті).


  • Здійснюватися не дискримінаційним способом (до Вас мають ставитися з повагою та гідністю. Вас не можуть дискримінувати щодо віку, гендеру, ризикованої поведінки чи будь-яких інших особистих відмінностей).


  • Безпечними (Ви не маєте відчувати небезпеку, загрозу чи шкоду від отриманих послуг).


  • Конфіденційними (Ваша персональна інформація має зберігатися в безпечному місці та в жодному разі не розголошуватися будь-кому не пов’язаному із наданням даних послуг, в тому числі й індексному партнерові).


  • Високоякісними (консультант повинен надати Вам усю необхідну інформацію щодо індексного тестування; Вашому індексному партнерові надати до та після тестову консультацію, а також забезпечити його супровід до лікування у разі позитивного результату).


У Вас є право поскаржитися, в разі якщо Ви відчуваєте, що послуги з індексного тестування, отримані на цьому сайті не відповідають вищеперерахованим вимогам. 

Для того, щоб подати скаргу, будь ласка, заповніть Форму скарги пацієнта. Скаргу Ви можете покласти до скриньки з пропозиціями в БО «Світло надії» або в Фельдшерському пункті/Медичній частині філії ДУ «ЦОЗ ДКВС України» в Полтавській області, розмістити на сайті www.lightofhope.com.ua, передати соціальному або медичному працівнику або відправити за адресою: м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28А. Ви також можете подзвонити за телефоном +38(0532) 60-60-81, +38(094) 869 42 40  до організації  БО «Світло надії», яка від Вашого імені подасть скаргу, у разі якщо Вам це не зручно зробити.