Оголошено конкурс на посаду надавач консультаційних послуг «Консультант з реалізації планів сталості послуг з ВІЛ та ТБ»
23 Лютого 2021

ОГОЛОШЕННЯ

Надавач консультаційних послуг «Консультант з реалізації планів сталості послуг з ВІЛ та ТБ»

23.02.2021

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант з реалізації планів сталості послуг з ВІЛ та ТБ» у проєкті «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад» (напрямок 162М), який спрямований на забезпечення сталості розширеного пакету послуг у сфері протидії ТБ та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Обсяг послуг:

1.  участь у спільному навчанні для представників Департаментів, управлінь, інших структурних підрозділів соціального захисту та потенційних виконавців НУО по всій території України;

2.  розробка плану сталості послуг у протидії ВІЛ та/або ТБ (по кожному напрямку окремо). НУО, яка впроваджує свою діяльність у двох напрямках ВІЛ та ТБ, може подавати два плани сталості послуг;

3.  реалізація розробленого плану сталості послуг у сфері ВІЛ та/або ТБ;

4.  участь у Школі бюджетної адвокації, проміжній зустрічі та конференції;

5.  систематичне звітування за результатами виконання поставлених завдань.

ІІ. Термін надання послуг: зберезня по грудень 2021 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи / наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт / наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

ðвисока мотивація щодо імплементації адвокаційних ініціатив, направлених на забезпечення сталості ВІЛ-послуг, послуг у сфері протидії ТБ та іншим соціально-небезпечним захворюванням;

ðдосвід аналізу регіональних особливостей сфери громадського здоров’я та соціального захисту;

ðдосвід аналізу нормативно-правових документів, у тому числі регіональних цільових програм;

ðготовність брати участь у заходах проекту;

ðготовність розробки та імплементації плану сталості послуг у протидії ВІЛ та/або ТБ;

ðвітається досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування;

ðвітається досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної адвокації, особливо у сфері громадського здоров’я та соціального захисту.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.

2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).

3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

4.  Рекомендаційний лист/лист підтримки.

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua з поміткою у темі листа «Консультант з реалізації планів сталості послуг  з ВІЛ та ТБ», регіон.

Термін подання документів: до 02 березня 2021 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки проєкту Катерини Рижкової-Сєбєлєвої, тел. 099 067-29-73 або ryzhkova-siebielieva@lightofhope.com.ua

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ.

·  цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.