Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.
10 Серпня 2021

10.08.2021 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю з ремонту приміщення.

Предмет закупівлі: ремонтні роботи.

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються в рамках проекту: «Розширення доступу до якісних послуг у сфері ВІЛ/ТБ/ВГ на рівні громад», ГУ № 97-GF-21,  номер модифікації: 1 від 01.07.2021 року, 55А.ЗПТ - технічна допомога, що фінансується  МБФ «Альянс громадського здоров’я».

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників

(http://network.org.ua/upload/iblock/0bc/0bc7188abfa49d19e4c9468f9314bd0b.docx).

Термін надання послуг (виконання робіт): по вересень 2021 року.

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та здійснення ремонту у приміщенні.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Здійснення послуг згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Специфікації та Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція та Специфікація (з чітким дотриманням переліку послуг, найменування, розміру та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість.

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів (виконання робіт) без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Місце здійснення поточного ремонту.

Приміщення сайту замісної підтримувальної терапії на базі Відокремленого структурного підрозділу №6 м. Лубни Комунального підприємства «Полтавський обласний центр терапії залежностей Полтавської обласної ради», м. Лубни, вул. Миру, 1.


№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

Склад цінової пропозиції:

Цінова пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні:

1.  Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам   (див. таблиці вище).

2.  Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

2.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе  учасник.

5.  У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.

6.  До участі у оцінці цінової пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28 а.

Моб. 0665534705.

Тел./факс.(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «26» серпня 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.