Благодійна організація «Світло надії» оголошує тендер на закупівлю послуг із транспортування клієнтів
09 Листопада 2021

09.11.2021р.
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю послуг із транспортування клієнтів.

Предмет закупівлі: послуги із транспортування клієнтів (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту: "дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) - досягнення цілей" за фінансової підтримки  МБФ «Альянс громадського здоров'я» ГУ № 14-CDC-2021-2022.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

по березень 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Регіон надання послуги.

Місто Полтава та Полтавська область.

5.

Послуги повинні бути доступними в робочий час протягом строку реалізації проекту.

Тендерна пропозиція.

6.

Транспортні засоби повинні бути комфортними, безпечними для пасажирів, справними та чистими.

Тендерна пропозиція.

7.

Ціни повинні включати в себе увесь комплекс послуг (водій, паливо-мастильні матеріали, податки та збори за користування шляхами, стоянки і т.п.).

Тендерна пропозиція.

8.

Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, маршрутний лист з деталізацією поїздок, акт виконаних робіт).

Тендерна пропозиція.

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·  Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·  Копія Статуту (для юридичних осіб).

2.

Право на здійснення пасажирських перевезень.

·  Копія ліцензії на пасажирські перевезення.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

ТЕндерна ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб);

·  Ліцензія на пасажирські перевезення.

3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на  Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

2.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

3.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

4.  Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс.:(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«23» листопада 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.