Благодійна організація «Світло надії» оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника для надання послуг діагностики методом комп’ютерної томографії.
15 Листопада 2021

15.11.2021р.

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії»)оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника для надання послуг діагностики методом комп’ютерної томографії.

Предмет закупівлі: надання послуг діагностики методом комп’ютерної томографії у  м. Полтаві (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється в рамках реалізації проекту: "дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) - досягнення цілей" за фінансової підтримки   МБФ «Альянс громадського здоров'я» ГУ № 14-CDC-2021-2022.

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

по березень 2022 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.

№ п/п

Обов’язкові Технічні та квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Діагностика методом КТ.

  Цінова пропозиція.

  2.

Вимоги до учасника.

Учасник повинен надавати комплексну послугу у сфері мед. діагностики.

Забезпечити надання послуг протягом 5 робочих днів з моменту звернення клієнта Замовник.

Результати обстежень повинні видаватися пацієнту у вигляді графічного зображення, у вигляді рентген. плівки з описом результатів обстеження та на електронному носії, в залежності від методу діагностики.

3.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

·Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

·Копія Статуту (для юридичних осіб).

4.

  Наявність інтернет – сторінки (якщо є).

Має бути надана адреса інтернет – сайту.

5.

Розрахунок.

Оплата за Товар/Послугу здійснюються в межах відповідних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 3-ти робочих днів з дня надходження Товару/Послуги до Організатора.

6.

Нормативна документація.

Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Копія акредитаційного сертифікату медичного закладу чинного на день подання тендерної пропозиції (у разі наявності двох років медичної практики).

Технічний паспорт та свідоцтво про реєстрацію обладнання.

7.

Умови оплати.

100% - оплата після підписання видаткових накладних щодо поставки товару, та отримання рахунку-фактури.

8.

Умови постачання товарів, надання послуг або виконання робіт.

Обстеження повинні проводитись в  м. Полтава.

Обстеження повинні проводитись якісно та кваліфікованими спеціалістами.

Обов’язкова присутність лікаря під часобстеження (залежно від стану хворого).

9.

Гарантія.

У разі укладення угоди з переможцем, вказана вартість у ціновій пропозиції не підлягає перегляду протягом 1 року/до кінця угоди.

10.

Загальний термін договору.

З дати підписання договору до завершення проектного року.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

1.  Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).

2.  Копії:

·  Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·  Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

·  Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

·  Статуту (для юридичних осіб);

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

1.  Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

2.  Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

3.  Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Моб.: 0665534705.

Тел./факс.:(0532) 60-60-81.

e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.  до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«24» листопада 2021 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.