30.12.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю послуг із транспортування клієнтів.
Предмет закупівлі: послуги із транспортування (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – здійснюється в рамках проекту: "дАРТс (діагностика, АРТ, супровід) – досягнення цілей", який реалізуються відповідно до ГУ № 25-CDC-24-25.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
до 31.08.2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної ціновій пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
- Статуту (для юридичних осіб);
- Ліцензія на пасажирські перевезення.
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів 17-А.
Моб. 0665534705.
e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«06» січня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.