03.09.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО«Світло надії») оголошує місцеву закупівлю офісної техніки.
Предмет закупівлі: Офісна техніка (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюються у рамках проекту: «Відновлення доступу до медичних послуг в рамках проєкту Інновації для подолання епідемії ВІЛ», який реалізуються відповідно до гранту № 380-019280 від 10.05.2024 року, що фінансується Міжнародною організацією «Pact Inc.».
Термін надання послуг:
за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії».
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання офісної техніки.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
· Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· Свідоцтва платника ПДВ(при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
· Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців,виданого не раніше 01.01.2012 р.;
· Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад,рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника,уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Зирянова Катерина, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0991997876.
Тел./факс. (050) 60-60-81.
e-mail: kateryna.manilenko@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,
або e-mail: kateryna.manilenko@lightofhope.com.ua.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«10» вересня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.