Оголошення

Конкурс у зв’язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу

Об’єднана ініціативна група з організації конкурсу для відбору кандидата у зв’язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, що працюють у сфері протидії туберкульозу, інформує про наступне.

Станом на 03.07.2018 ініціативною групою висунуто дві кандидатури для участі у конкурсі у зв’язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, які працюють у сфері протидії туберкульозу:

  • Руденко Віталій;

  • Клименко Ольга.

З документами кандидатів Ви можете ознайомитися нижче.

З моменту публікації цього оголошення в термін до 18:00 10 липня 2018 року відбуватиметься збір голосів на підтримку зазначених вище кандидатур шляхом надсилання електронних листів-підтримки, підписаних уповноваженою особою керівного органу НУО, які працюють у сфері протидії туберкульозу.

Запрошуємо усі громадські організації, які працюють у сфері протидії туберкульозу, у зазначений термін надати на електронні адреси: stronger.than.tb@gmail.com та ol_denisenko@lightofhope.com.uaскановані копії листів-підтримки одного із кандидатів та підтверджуючі документи, які засвідчують роботу НУО у сфері протидії ТБ (статут, діючий договір про співпрацю з ЗОЗ протитуберкульозного спрямування, грантова угода, звіт про діяльність організації або посилання на нього тощо).


05 Липня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду консультанта з організації роботи на національному рівні (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта з організації роботи на національному рівні (часткова зайнятість) у рамках проекту з розвитку ТБ спільноти в Україні для забезпечення ефективної відповіді на епідемію туберкульозу.

Завдання в рамках виконання робіт:

Консультування регіональних технічних консультантів та лідерів ТБ спільноти з питань:

  • забезпечення участі ТБ спільноти у формуванні пріоритетів політики у сфері протидії ТБ на національному рівні;

  • популяризація на національному рівні необхідності розробки та прийняття нормативного підґрунтя для забезпечення фінансування послуг з ТБ з місцевих бюджетів;

  • планування та реалізація адвокаційних заходів з прийняття Загальнодержавної програми протидії ТБ;

  • здійснення моніторингу виконання зобов’язань влади на національному рівні щодо забезпечення сталості послуг з ТБ та ін.

Вимоги до кандидатів:

  • Зацікавленість в забезпеченні сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

  • Досвід розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід участі у консультативних та дорадчих органах у сфері охорони здоров’я, зокрема протидії соціально небезпечним захворюванням, серед яких ТБ.

  • Перевага надаватиметься кандидатам, яких безпосередньо торкнулася епідемія ТБ.

Термін виконання робіт: липень – грудень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме з мотиваційним листом до 18:00 13 липня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У листі вкажіть Ваші мотивації, відповідний професійний досвід та бажаний гонорар за виконання робіт. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант з організації роботи на національному рівні та напрям діяльності 10М.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 16 по 17 липня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможця, який буде залучений до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 19 липня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 23 липня 2018 року.


04 Липня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість) для представників ТБ спільноти з 11 областей України.

Завдання в рамках виконання робіт:

  1. Консультування представників спільноти ТБ з питань розробки та реалізації адвокаційних планів з метою популяризації впровадження:

  • пацієнт-орієнтованих моделей лікування туберкульозу;

  • ефективних моделей інфекційного контролю;

  • ефективних підходів до профілактики туберкульозу серед уразливих до захворювання груп населення.

  1. Згідно заявлених тем тренер повинен:

  • розробити типову форму адвокаційного плану;

  • підготувати роздаткові матеріали для учасників;

  • підготувати презентації.

  1. Підготовка звіту за результатами надання послуг.

Вимоги до кандидатів:

  • Обізнаність з заявлених вище тем.

  • Досвід тренерської роботи.

  • Досвід планування та реалізації адвокаційних ініціатив, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я, а також на покращення їх якості.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я, буде перевагою.

Термін виконання робіт: липень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 18:00 20 червня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте назву вакансії – Тренер ШБА (розробка адвокаційних планів) та напрям діяльності 10М.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 21 по 22 червня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення тренера, який буде залучений до надання послуг, відбудеться не пізніше 25 червня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 25 червня 2018 року.


08 Червня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість) для представників ТБ спільноти з 11 областей України.

Завдання в рамках виконання робіт:

  1. Висвітлення під час тренінгу тем, пов’язаних із залученням коштів місцевих бюджетів для забезпечення сталості послуг у сфері ТБ:

  • отримання соціального замовлення від обласної/міської ради в рамках виконання міської/обласної програми;

  • закупівля послуг;

  • фінансування статутної діяльності НУО за кошти місцевих бюджетів;

  • забезпечення кадрової сталості НУО за рахунок коштів місцевого бюджету та служби зайнятості населення;

  1. Згідно заявлених тем тренер повинен:

  • спланувати роботу таким чином, щоб сесії містили не лише виклад матеріалу, а й практичні завдання для учасників;

  • підготувати роздаткові матеріали для учасників;

  • підготувати презентації;

  1. Підготовка звіту за результатами надання послуг.

Вимоги до кандидатів:

  • Обізнаність з заявлених вище тем.

  • Досвід тренерської роботи.

  • Досвід планування та реалізації адвокаційних ініціатив, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я, буде перевагою.

Термін виконання робіт: липень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 18:00 20 червня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте назву вакансії – Тренер ШБА (забезпечення сталості послуг у сфері ТБ) та напрям діяльності 10М.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 21 по 22 червня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення тренера, який буде залучений до надання послуг, відбудеться не пізніше 25 червня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 25 червня 2018 року.

08 Червня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість) для представників ТБ спільноти з 11 областей України.

Завдання в рамках виконання робіт:

  1. Висвітлення під час тренінгу наступних тем:

  • оцінка послуг, які надаються державою: ресурси інформації, методи збору даних, типи та підходи у підготовці аналітичних документів, основні підходи до візуалізації даних;

  • моніторинг бюджетів у сфері охорони здоров’я та соціальній сфері та бюджетний процес;

  1. Згідно заявлених тем тренер повинен:

  • спланувати роботу таким чином, щоб сесії містили не лише виклад матеріалу, а й практичні завдання для учасників;

  • підготувати роздаткові матеріали для учасників;

  • підготувати презентації;

  1. Підготовка звіту за результатами надання послуг.

Вимоги до кандидатів:

  • Обізнаність з заявлених вище тем.

  • Досвід тренерської роботи.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм, моніторингу бюджетів сфери ОЗ та соціальної сфери.

  • Досвід складання аналітичних документів та розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я, буде перевагою.

Термін виконання робіт: липень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 18:00 20 червня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте назву вакансії – Тренер ШБА (моніторинг бюджетів, аналітичні документи) та напрям діяльності 10М.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 21 по 22 червня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення тренера, який буде залучений до надання послуг, відбудеться не пізніше 25 червня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 25 червня 2018 року.

08 Червня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду тренера Школи Бюджетної Адвокації (часткова зайнятість) для представників ТБ спільноти з 11 областей України.

Завдання в рамках виконання робіт:

  1. Висвітлення під час тренінгу наступних тем:

  • бюджетна адвокація;

  • участь представників НУО у формуванні місцевої соціальної політики;

  1. Згідно заявлених тем тренер повинен:

  • спланувати роботу таким чином, щоб сесії містили не лише виклад матеріалу, а й практичні завдання для учасників;

  • підготувати роздаткові матеріали для учасників;

  • підготувати презентації;

  1. Підготовка звіту за результатами надання послуг.

Вимоги до кандидатів:

  • Обізнаність з заявлених вище тем.

  • Досвід тренерської роботи.

  • Досвід адвокаційної діяльності, зокрема бюджетної.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

  • Досвід розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я, буде перевагою.

Термін виконання робіт: липень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 18:00 20 червня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте назву вакансії – Тренер ШБА (бюджетна адвокація, формування політик) та напрям діяльності 10М.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 21 по 22 червня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення тренера, який буде залучений до надання послуг, відбудеться не пізніше 25 червня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 25 червня 2018 року.


08 Червня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду консультанта з адвокації (часткова зайнятість)

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта з адвокації (часткова зайнятість) проекту, який спрямований на підтримку сталої моделі надання соціальних послуг для ключових груп населення уразливих до ВІЛ-інфекції/СНІДу за рахунок коштів місцевого бюджету.

До подачі документів запрошуються кандидати з Полтавської області.

Завдання в рамках виконання робіт:

  • Консультування з питань роботи дорадчих органів при Полтавській ОДА. Представлення проекту на засіданні Координаційної ради з питань протидії туберкульозу, ВІЛ-інфекції/СНІДу та боротьби з наркоманією;

  • Забезпечення взаємодії проекту  з Департаментом охорони здоров’я  та профільними депутатськими комісіями;

  • Супровід  запровадження змін до діючих програм/стратегій Полтавської області з метою забезпечення сталості програм/заходів з протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.


Вимоги до кандидатів:

  • Зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та формування ефективної системи громадського здоров’я.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

  • Досвід розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я.

  • Досвід адвокаційної діяльності.

Термін виконання робіт: червень-грудень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме з мотиваційним листом до 18:00 15 червня 2018 року на електронну адресу: y.buriak@lightofhope.com.uaУ мотиваційному листі вкажіть Ваш відповідний професійний досвід та бажаний гонорар за виконання робіт. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант з адвокації HealthLink (1.3). На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 18 по 19 червня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможця, який буде залучений до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 20 червня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 21 червня 2018 року.


06 Червня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду консультанта (часткова зайнятість) з координації моніторингової кампаній

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта (часткова зайнятість) з координації моніторингової кампаній в 11 регіонах (Дніпропетровська, Донецька, Львівська, Миколаївська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Херсонська, Черкаська, Чернігівська області) проекту з розвитку ТБ спільнот для забезпечення ефективної відповіді на епідемію туберкульозу.

Завдання в рамках виконання робіт:

Координація проведення кампанії з моніторингу доступу до лікування та стану соціально-побутових умов стаціонарних протитуберкульозних закладів в Дніпропетровській, Донецькій, Львівській, Миколаївській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Херсонській, Черкаській, Чернігівській областях:

  • Розробка драфтів запитів та опитувальників для пацієнтів та медичного персоналу.

  • Розробка структури аналітичної довідки.

  • Консультування регіональних технічних консультантів та лідерів ТБ спільноти з питань збору та обробки інформації.

  • Складання узагальненої аналітичної довідки на основі 11 регіональних.

Вимоги до кандидатів:

  • Реєстрація ФОП з діючими відповідними КВЕДами.

  • Зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідеміям соціально небезпечних захворювань та формування ефективної системи громадського здоров’я.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також адміністрацією та персоналом закладів охорони здоров’я.

  • Досвід надання консультативних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я.

  • Досвід написання аналітичних документів.

Термін виконання робіт: травень-листопад 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме до 18:00 02 травня 2018 року на електронну адресу: ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант з координації моніторингу (10М).

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період 03 по 04 травня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможців, які будуть залучені до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 05 травня 2018 року. Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 06 травня 2018 року.

Організатори конкурсу залишають за собою право заміни консультанта з координації моніторингу у випадку неякісного виконання завдань проекту.


19 Квітня 2018 Детальніше

Консультант із формування політик

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта із формування політик (часткова зайнятість) проекту, який спрямований на підтримку сталої моделі надання соціальних послуг для ключових груп населення уразливих до ВІЛ-інфекції/СНІДу за рахунок коштів місцевого бюджету.

До подачі документів запрошуються кандидати з Полтавської області.

Завдання в рамках виконання робіт:

  • Підготовка запитів, проведення консультацій, робочих зустрічей з метою проведення аналізу політик Полтавської області на предмет забезпечення сталості послуг в сфері ВІЛ;

  • Проведення аналізу змін які відбулися з моменту затвердження Стратегії в Полтавській області;

  • Написання аналітичних довідок за результатами проведеного аналізу;

  • Підготовка та подання пропозиції до місцевих програм з метою забезпечення сталості послуг в сфері ВІЛ.


Вимоги до кандидатів:


  • Зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та формування ефективної системи громадського здоров’я.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

  • Досвід розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я.

  • Досвід адвокаційної діяльності.

Термін виконання робіт: квітень-грудень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме з мотиваційним листом до 18:00 25 квітня 2018 року на електронну адресу: y.buriak@lightofhope.com.uaУ супровідному листі вкажіть Ваші мотивації, відповідний професійний досвід та бажаний гонорар за виконання робіт. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант із формування політик HealtLink (1.3) . На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 26 по 27 квітня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможця, який буде залучений до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 28 квітня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 29 квітня 2018 року.




17 Квітня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду консультанта із закупівлі послуг

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта із закупівлі послуг (часткова зайнятість) проекту, який спрямований на підтримку сталої моделі надання соціальних послуг для ключових груп населення уразливих до ВІЛ-інфекції/СНІДу за рахунок коштів місцевого бюджету.

До подачі документів запрошуються кандидати з Полтавської області.

Завдання в рамках виконання робіт:

- Технічна допомога органам місцевої влади з питань реалізації механізму соціального замовлення або закупівлі соціальних послуг для пацієнтів програми ЗПТ;

- Консультативна допомога у розробці пакету документів та технічного завдання для закупівлі соціальних послуг в рамках Проекту;

- Консультативна допомога по розміщенню оголошення про закупівлю соціальних послуг та реєстрація на торгівельному майданчику.


Вимоги до кандидатів:

  • Знання правил і процедур та досвід проведення закупівель соціальних послуг;

  • Досвід надання технічних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я;

  • Досвід розробки нормативно-правових документів;

  • Досвід роботи в проектах технічної допомоги в сфері ВІЛ/СНІДу буде перевагою.

Термін виконання робіт: травень-грудень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме з мотиваційним листом до 18:00 25 квітня 2018 року на електронну адресу: y.buriak@lightofhope.com.uaУ супровідному листі вкажіть Ваші мотивації, відповідний професійний досвід та бажаний гонорар за виконання робіт. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант із закупівлі послуг HealtLink (1.3).На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 26 по 27 квітня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможця, який буде залучений до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 28 квітня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 29 квітня 2018 року.


17 Квітня 2018 Детальніше

Конкурс на посаду консультанта з адвокації

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «Всеукраїнська мережа ЛЖВ» оголошує конкурс на посаду консультанта з адвокації (часткова зайнятість) проекту, який спрямований на підтримку сталої моделі надання соціальних послуг для ключових груп населення уразливих до ВІЛ-інфекції/СНІДу за рахунок коштів місцевого бюджету.

До подачі документів запрошуються кандидати з Полтавської області.

Завдання в рамках виконання робіт:

  • Консультування з питань роботи дорадчих органів при Полтавській ОДА. Представлення проекту на засіданні Координаційної ради з питань протидії туберкульозу, ВІЛ-інфекції/СНІДу та боротьби з наркоманією;

  • Забезпечення взаємодії проекту  з Департаментом охорони здоров’я  та профільними депутатськими комісіями;

  • Супровід  запровадження змін до діючих програм/стратегій Полтавської області з метою забезпечення сталості програм/заходів з протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу.


Вимоги до кандидатів:

  • Зацікавленість в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та формування ефективної системи громадського здоров’я.

  • Досвід роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Досвід аналізу регіональних цільових програм та формування місцевих політик.

  • Досвід розробки нормативно-правових документів.

  • Досвід надання експертних послуг, зокрема у проектах у сфері громадського здоров’я.

  • Досвід адвокаційної діяльності.

Термін виконання робіт: квітень-грудень 2018 року.

Зацікавлених кандидатів, просимо надсилати резюме з мотиваційним листом до 18:00 25 квітня 2018 року на електронну адресу: y.buriak@lightofhope.com.uaУ листі вкажіть Ваші мотивації, відповідний професійний досвід та бажаний гонорар за виконання робіт. У темі листа обов’язково зазначте назву посади – Консультант з адвокації HealtLink (1.3).На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір. Співбесіда відбудеться в період з 26 по 28 квітня 2018 року, дистанційно.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Романа Дрозда, тел. 050 527-87-55 або romdrozd@gmail.com.

Остаточне визначення переможця, який буде залучений до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 28 квітня 2018 року. До процесу визначення будуть залучені експерти БО «Світло надії» та співробітники БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ». Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 29 квітня 2018 року.


17 Квітня 2018 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі

D:\иаа\Світло надії\шапка.jpg

11.04.2018 р.


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)


Благодійна Організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошуємісцевузакупівлю продовольчих товарів.


Предмет закупівлі: продовольчі товари (перелік, найменування, та ін. тех. характеристики у (Додатку 2)

Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється за проектом:  Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів  ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та інші.


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою)


Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг


Щомісячно з квітня по грудень 2018 року

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання продовольчих товарів.

№ П/П


ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

1.

Відпуск товарів згідно найменування, та інших техн. характеристик, визначених у Додатку 2

Додаток 2

(з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик)

2.

Безготівковий розрахунок

Тендерна пропозиція

3.

Фіксована вартість товарів (не менше ніж 60 днів з дати підписання договору)

Тендерна пропозиція

4.

Відпуск товарів без ПДВ

Тендерна пропозиція. Довідка довільної форми для організацій платників ПДВ

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника та за рахунок постачальника

Тендерна пропозиція



№ П/П


ОБОВ’ЯЗКОВІ КВІЛІФІКАЦІЙНІ  ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ1

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ

 1.

Право на здійснення підприємницької діяльності


  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;

  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні

характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими

за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та  орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Додатку 2 до оголошення.


Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Додатку 2!

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:


1. Заповнений Додаток 1,2 (форма додається) - з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру та інших техн. характеристик.

2.  Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).


3.  Офіційний лист з обґрунтуванням у разі неможливості подання тендерної пропозиції без ПДВ. (для учасників - платників ПДВ, які ознайомлені з  п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284 і, при цьому, мають намір  співпрацювати з ПДВ).

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Гордійчук Наталія, вул. С. Петлюри, 28 а.

Моб. 0953492996

Тел./факс.(0532) 60-60-81

e-mail: office@lightofhope.com.ua


Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:


  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.


  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).


  1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.


  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.


  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття  тендерної пропозицій.

  1. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.


  1. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора  допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.


  1. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з9 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.




Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

« 18 » квітня 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ МІСЦЕВОЇ ЗАКУПІВЛІ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«18» квітня 2018 р, о 10 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна, 36038,м. Полтава,

вул. Симона Петлюри, 28а.


До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.




Методика обрання переможця процедури закупівлі. Спочатку серед поданих комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора місцевої закупівлі обирається Тендерна пропозиція за найнижчою ціною та учасник, який подав таку Комерційну пропозицію, оголошується переможцем місцевої закупівлі.



Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття комерційних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у комерційних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.




















________________________________________

1 Невідповідність хоча б одній з технічних та технічних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.

2 Тендерні пропозиції, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, будуть оцінюватись за критеріями оцінки


11 Квітня 2018 Детальніше

ОГОЛОШЕННЯ про проведення місцевої закупівлі


від 11.04.2018 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення місцевої закупівлі

(далі – „Оголошення”)


Благодійна організація «Світло надії» (далі – «Організатор») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.

Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється за проектом:  Посилення спроможності НУО ефективно впроваджувати заходи для подолання епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу в перехідний період від донорського фінансування до коштів місцевих бюджетів  ГУ № 010-HL-18, що отримав фінансування від БО "МЕРЕЖА" в рамках реалізації проекту «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)


Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та

https://www.theglobalfund.org/media/3275/corporate_codeofconductforsuppliers_policy_en.pdf

(Кодекс поведінки для постачальників англійською мовою)

http://www.aph.org.ua (Кодекс поведінки для постачальників українською мовою)


Опис позицій до місцевої закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг


Назва

К-ть, од. літри

Додаткова інформація


1.


Бензин А- 92  


1370 л


ДСТУ 4063-2001 «Бензини автомобільні. Технічні умови»

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг


Щомісячно з  квітня по грудень 2018 року.


Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Продукти нафтопереробні рідкі, які Учасник  планує відпускати через мережу АЗС, повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником сертифікатом відповідності

Комерційна пропозиція

Можливість відпуску палива по талонам, карткам,ваучерам

Комерційна пропозиція

Інформація про організацію -постачальника

Комерційна пропозиція

Безготівковий розрахунок

Комерційна пропозиція

Розташування АЗС на території Полтавської області

Комерційна пропозиція


Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності:

Юридична особа за законодавством України

Свідоцтво про державну реєстрацію та інформація щодо засновників юридичної особи (витяг зі Статуту із зазначенням засновників компанії)

Список обов’язкових документів щодо діяльності учасника тендеру (СПД, ФОП) на підставі законодавства України

  1. Ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності (якщо вид діяльності ліцензується)

  2. Свідоцтво про державну реєстрацію

  3. Свідоцтво платника податку (на додану вартість або єдиного податку)










ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:


1. Пропозиція включає чітке дотриманням найменування, об’ємів та інших техн. характеристик.

2.  Копії:

  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;

  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;

  • Статуту (для юридичних осіб).


Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

Гордійчук Наталія, вул. С. Петлюри, 28 а.

Моб. 0953492996

Тел./факс.(0532) 60-60-81

e-mail: office@lightofhope.com.ua


Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:


  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або поштою.

  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.


  1. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.


  1. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття  тендерної пропозицій.

  1. У разі, якщо Тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання комерційних пропозицій, то конверт з такою комерційною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.


  1. До участі у оцінці комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора  допускаються комерційні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.


  1. Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.


Комерційні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36038, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28 а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з9 год. 00 хв. до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.



Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

« 18 » квітня 2018 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.


РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ МІСЦЕВОЇ ЗАКУПІВЛІ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«18» квітня 2018 р, о 17 год. 30 хв. за київським часом за адресою:  Україна, 36038,м. Полтава,

вул. Симона Петлюри, 28а.




До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.


Методика обрання переможця процедури закупівлі. Спочатку серед поданих комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних комерційних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора місцевої закупівлі обирається Тендерна пропозиція за найнижчою ціною та учасник, який подав таку Комерційну пропозицію, оголошується переможцем місцевої закупівлі.



Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати відкриття комерційних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у комерційних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.





























11 Квітня 2018 Детальніше

Відбір кандидатів для ротації члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу. Інформуємо.

Ініціативна група з організації конкурсу для відбору кандидата у зв’язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, що працюють у сфері протидії туберкульозу, інформує про наступне.

Станом на 00:00 30.03.2018 на електронні адреси: zupynymo_tb@ukr.net та ol_denisenko@lightofhope.com.ua надійшли дві кандидатури для участі у конкуурсі у зв’язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, які працюють у сфері протидії туберкульозу:

  • Несват Наталія;

  • Клименко Ольга.

З документами, надісланими кандидатами можна ознайомитися за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1JC4vqzjSUPuD3brnpwsm4aNVfEeSMs5z?usp=sharing.

З моменту публікації цього оголошення в термін до 18:00 09 квітня 2018 відбуватиметься збір голосів на підтримку зазначених вище кандидатур шляхом надсилання листів-підтримки, підписаних уповноваженою особою керівного органу НУО, які працюють у сфері протидії туберкульозу.

Запрошуємо усі громадські організації, які працюють у сфері протидії туберкульозу, у зазначений термін надати на електронні адреси: zupynymo_tb@ukr.net та ol_denisenko@lightofhope.com.ua скановані копії листів-підтримки одного із кандидатів та оригінали цих листів-підтримки на поштову адресу: 36039, м. Полтава, вул. С. Петлюри, 28а (з поміткою для Секретаря установчих зборів ініціативної групи – Денисенко О.Г.).


30 Березня 2018 Детальніше

Відбір кандидатів для ротації члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу

У зв‘язку з ротацією члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, що опікуються питаннями протидії туберкульозу оголошено конкурс для відбору кандидатів (ознайомитися з Регламентом та Критеріями відбору кандидата можна нижче)

До подачі документів запрошуються кандидати з усіх областей України.

Основними завданнями Ради є:

  • підготовка пропозицій щодо визначення пріоритетів та забезпечення реалізації державної політики з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, консолідованого використання коштів, передбачених у державному та місцевих бюджетах, коштів міжнародних та громадських організацій, призначених для фінансування програм і заходів з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, з метою їх раціонального та ефективного витрачання;

  • сприяння узгодженій діяльності мiнiстерств, інших центральних i місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, міжнародних та громадських органiзацiй, у тому числі тих, що об’єднують людей, які живуть з туберкульозом та ВIЛ-iнфекцiєю/СНIДом, представників бізнесових кіл, об’єднань профспілок i роботодавців та релiгiйних організацій з метою реалізації на державному рівні проектів з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, зокрема проекту Світового банку “Контроль за туберкульозом та ВІЛ/СНІДом в Україні”;

  • проведення моніторингу виконання програм та здійснення заходів з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу;

  • участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, програм та заходів з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу;

  • інформування Кабінету Міністрів України та громадськості про результати здійснення заходів з протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу.

Вимоги до кандидатів:

  1. наявність зацікавленості в забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ТБ;

  2. наявність досвіду роботи з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема щодо формування пріоритетів місцевої влади, щодо необхідності забезпечити якість та сталість послуг з ТБ;

  3. наявність досвіду співпраці з пацієнтськими та неурядовими організаціями, які опікуються питаннями подолання епідемії туберкульозу в Україні;

  4. наявність досвіду участі у плануванні, організації проведенні інформаційних акцій та кампаній, направлених на привернення уваги до проблеми ТБ в Україні;

  5. висока поінформованість про епідемічну ситуацію з ТБ в Україні;

  6. активна громадська позиція та досвід волонтерської діяльності у сфері протидії ТБ буде вважатися перевагою;

  7. пріоритет надаватиметься кандидатам, які перехворіли на ТБ.

Благодійна організація «Світло надії» запрошує зацікавлених кандидатів надсилати резюме та мотиваційний лист до 23:59 29березня 2018 року на дві електронні адреси: zupynymo_tb@ukr.net та ol_denisenko@lightofhope.com.ua. У мотиваційному листі вкажіть Вашу мотивацію та відповідний професійний досвід.

Після попереднього відбору кандидатів, остаточне визначення переможця, який буде делегований до участі у ротації члена Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу – представника громадських організацій, що опікуються питаннями протидії туберкульозу, відбудеться шляхом голосування (усі НУО, які працюють у сфері протидії ТБ, матимуть можливість своїм листом підтримки віддати голос за одного з претендентів, які подадуть свої кандидатури на участь у цьому конкурсі) не пізніше 12 квітня 2018 року. Результати конкурсного відбору будуть оприлюднені на сайті (http://www.lightofhope.com.ua/) та ФБ-сторінці (https://www.facebook.com/LightOfHopeUkraine/) організації.


16 Березня 2018 Детальніше