22.03.2024р.
ОГОЛОШЕННЯ про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО«Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на послуги перевезення.
Предмет закупівлі: послуги перевізника (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках виконання забов’язань за договором з Міжнародною організацією «Пакт, Інк.», згідно гранту № 380-018551 від 02.10.2023 року, проект: «Інновації для подолання епідемії ВІЛ».
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
по вересень 2024 року (за потребою організатора закупівлі– БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної ціновій пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
· Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
· Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
· Статуту (для юридичних осіб);
· Ліцензія на пасажирські перевезення.
3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи,що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції(наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою, також будуть розглядатися.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Катерина Маніленко, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0991997876.
Тел./факс.
e-mail: kateryna.manilenko@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«29» березня 2024 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.