ОГОЛОШЕННЯ
про проведенняпроцедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО«Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на кур’єрські послуги (адресна доставка відправлень АРТ клієнтам).
Предмет закупівлі: кур’єрські послуги (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель по всім проектам, що фінансуються Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ», у межах виконання умов угоди № 026-GF-24 від 02.01.2024 року.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
по грудень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!
Цінова ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
· Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
· Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
· Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
· Статуту (для юридичних осіб);
· Ліцензія на пасажирські перевезення.
3. Також, просимо додати до Вашої Цінової пропозиції будь-які інші документи,що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції(наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правилаоформлення цінової пропозиції учасника:
1. Учасники маютьподавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою.Цінові пропозиції, що надійдуть електронною поштою також будуть розглядатися.
2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особипідписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0665534705.
e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів,17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«17» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.