17.04.2024р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю паливно-мастильних матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка вразливих груп населення у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на рівні громад», який реалізуються відповідно до договору №100-GF-24 від 01.01.2024 року, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров'я».
Опис позицій до місцевої закупівлі / технічне завдання для робіт, послуг:
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
(за потребою організатора закупівлі – БО«Світло надії»).
Склад цінової пропозиції:
Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні.
1. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).
2. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад,рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи,які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію(наказ про призначення керівника або довіреність).
2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття цінової пропозицій, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
5. У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання цінових
пропозицій, то така пропозиція не буде брати участь у закупівлі.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (050) 60-60-81.
e-mail: irina.efimova@lightofhope.com.ua.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«25» квітня 2024 року, до 17 год.00 хв. за київським часом.